Bende 26 gün oldu doğum yapali dış dikişler iyi çok şükür iyileşmiş gibi amanic dikişler beni mahvetti kanamam da hala var ne zaman iyileşir bilmiyorum belki kanamam biterse iyileşir ama kanamam mübarek bı durmadı pişik desen sizlama desen var ne ararsan var bende ne yapcam bipmiyorum