Bebeğim mama ile besleniyor bugün sarı cıvık ve aşırı sulu bir kaka yapmıştı ateşi yok sağlığı gayet yerinde beslenmesi de gayet yerinde hiçbir sorun yok fakat bu sizin de başınıza geliyor mu normal bir durum doktora gittiğinizde size bununla alakalı bir bilgi verdi mi yardımcı olursanız çok sevinirim