ecb bayisinde test edip aldık biz turbo modunda kullanamıyorum gücüm yetmiyor halıları döven başlığı olduğu için zor oluyor 3 modu var eco auto turbo ben genelde auto da işimi hallediyorum 4 odayı tam süpürüp bitiyor gibi oluyor bir diş kalıyor gösteriyor ama açınca o çok uzun gitmiyor yani full şarj 4 oda süpürüyor