iincikoc Bebeğim 3 aylık gözüne saç kirpik falan kaçıyor. Hiç karışmıyorum kendiliğinden çıkmıyor görünce kötü oluyorum onu rahatsız ediyor diye. Siz nasıl yapıyorsunuz bir şey damlatıyor musunuz?
NatashaRomanoff iincikoc benim kızımında çok oluyordu eşim çıkartıyordu bende kıyamıyodum bişey yaparım canı acır nolur nolmaz diye Yani benim verebileceğim bi fikir yok maalesef inşallah şöyle yapıyorum diyen çıkar 🙏🏻
NatashaRomanoff iincikoc Hatta kendi kendine çıkar herhalde diyordum eşimde olmaz çıkarmamız lazım derdi hep
NatashaRomanoff iincikoc şimdide her banyosunda özellikle gözlerini kontrol ediyorum varsa suyla akıp gitsin diye 🙏🏻
morsevenanne9 iincikoc benim kiziminda kaçıyordu kendi kendine gidiyor sonradan bende hiç dokunmuyorum kendi kendisine gidiyorlar çünkü
iincikoc morsevenanne9 yaklaşık bir aydır gitmiyor yoğun bir saç dökülmesi oldu geçen ay çok ince tüy şeklinde ama biraz uzun kirpiğin 3 katı kadar. Gözbebeğinin üzerinde bakınca ben rahatsız oluyorum. Dün de kirpik girdi.
NatashaRomanoff iincikoc parmağıyla ve peçeteyi hafif ıslatarak yapardı ama parmağı da hiç kuruyken dokunmazdı