Merhaba hanımlar 3 yaşında bir kızım var .Genellikle assiri sinirli oluyor . Her şeye kızıp , bağırıyor ve çok agliyor . Bu durum beni aşırı bunaltmisti , psikolga gidiyorum hatta coxugumu da Pedagoga götürmeye karar vermiştim ancak bugün şöyle bir şey oldu akşam 9 gibi uyuyan çocuğum sabah 8.30 da uyandı . Tabi iki kere gece uyandi kısa sürelerle .Normalde hep yedi- yedi buçukta uyanirdi tam uyanamamiş olurdu . Ben de salıncakta sallıyordum tekrar uyusun diye . Gözlerini bir süre kapatsa da uyumaya çalışsa da uykusu açılıyordu ,dalamiyordu . Bugün 8.30 a kadar uyuyunca gün içinde o kadar iyiydi ki nerdeyse hiç ağlamadı ve bagirmadi . O kadar mutluydum ki size anlatamam. Aşırı kafaya takıyordum çünkü bu huzursuzluk durumunu . Uykusunu tam alamadığı için böyle olduğu kanısına vardım .Eğer öyleyse benim çocuğum pamuk gibiymis boş yere mi çektim ben bu sıkıntıyı . Akşam yine uykusu geldi yine o haline döndü mesela.Ben sabah Uyandiginda tekrar uyuması için de her şeyi yapıyorum ama uyumuyor . Ne yapabilirim ne olur bana yardım edin 🙏