4 ay 9 günlük bebeğim ve yalnızca memede uyuyor
hele ki bu aralar memeden bıraktığım, beşiğe koyduğum an uyanıyor ve yine meme istiyor
aç olmadığına eminim ama emdikçe emiyor bu sefer
dün ve bugün ayağıma aldım tam sallamak denmez ama ufak ufak titretiyorum ayaklarımı uyuyor
ayakta uyutan var mı sallayarak faydası yada zararı oluyor mu