Merhaba tatlışlar. Öncelikle bu asla bir kıyaslama başlığı değil peşin peşin belirtmek isterim 😬 Benim hikayem şöyle bebeğim 35. Haftafa 2860 gram doğdu. İlk başlarda sağıp anne sütü veriyordum iyi toparladık. Son 2 aydır memeden emiyoruz sadece anne sütü alıyor. Şuan 5 ay 19 gün en son kilosu 7010 gramdı. Doktor diğer aya göre 400 gram almış az geldi bana dedi. Memeye alıştır diye başımın etini yiyen doktor acaba tekrar sağmaya mı dönsen diyor… Sağınca süt gelmiyor artık ama emerken öyle değil sütüm yeterli. Çevremdekiler de kilosu gayet iyi zaten her ay 1 kg nasıl alsın artık büyüdü diyorlar. Kafam karıştı…