BENOYLEUYGUNGORDUMM Huma_kus34 duruyo ilkbaharda bi seyahatimiz var. Berlin üni. Gömmeyi düşünüyorum😊
Suhedalm Tv ünitesinde duruyor şu an. Bir iki aya hac yolcusu olacak nasipse dayımla mekkeye göndereceğim nasipse oraya gömecekler😬
tuanamoms_07 Bizimki hala evde. Kendi anlayacağı yaşta çiftliğimize Çomar ağacı dikip onunla birlikte gömmeyi düşünüyoruz hem aktivite hemde doğayı sevecek bir anı