Bebeğim yarım saat önce koltuktan düştü bez almaya gittim yan odaya ve geldiğimde tam düşecekken panik yaptım bağırdım oda döndü ve düşer düşmez kaldırdım ama yere değdi ve ağladı baya sonra sakinleştirdim şuan normal hareketlerini yapıyor gülüyor bağırıyor fakat kafasının arkası şiş gibi geldi buz koydum eşim işte hastaneye götürmeli miyim ne yapmalıyım nolur yardım edin çok korkuyorum