İyi aksamlar herkese.. oglum 33 aylik.. gec konustu.. 2 yasindan sonra acilmaya basladi.. krese verdim ondan sonra acildi daha dogrusu.. ama hala daha net degil.. son zamanlarda fark ettim ki seslendigimde artik bakmiyor.. ona seslendigimin farkinda biliyor ama cani istemedigi surece 100 kere de seslensem bana bakmiyor.. ama babasi seslendiginde o sırada oyunda degilse ona bakiyor.. ekolali var.. o da su sekilde mesela bir sey soruyor cevabini alana kadar o soruyu defalarca tekrar ediyor.. cevap alamazsa surekli onu soyluyor.. ya da bilmedigi bir sey sorduğumda o da bana ayni soruyu soruyor ornek veriyorum bu kim oglum diyorum.. eger o kisiyi tanimiyorsa o da bu kim oglum diyerek karsilik veriyor.. goz temasina gelecek olursam eskisine oranla bunu da azaltti.. bakiyor ama kisa sure sonra baska yöne dönüyor..
Komut alir gösterdiğim yere bakar işaret parmagini kullanir.. ilgisini ceken her seyi bizimle paylasir.. butun renkleri ingilizce turkce biliyor..
30a kadar sayabiliyor.. 10dan geriye dogru sayabiliyor..
10a kadar ingilizce sayabiliyor.. ingilizce aile uyelerini biliyor..
İngilizce 2 3 sarki bilir.. turkce dinledigi cogu sarkiyi ezberlemis.. ama kelimeler net degil..kelimeler dogru degil hala net konusamiyor.. bir sarkiy9 1 kere dinlesin hemen ritmini ogreniyor muzigini öğreniyor ve buna yonelik oynuyor..
Kreste arkadaslariyla oynuyormus ama sıkılınca bir koseye gidip kendi oynuyormus.. arkadaslari yanina gelince oynamaya devam ediyormus..
Beni endiselendiren konusmanin hala net ve anlasilir olmamasi goz temasi kisaligi ve isme bakmamasi..
Şuan gidebilecegimiz bir psikiyatri doktoru yok.. baska bir sehre gitmemiz lazim.. biz gidene kadar sizlerinde fikirlerini almak istedim