Offanne_ ne mutlu size Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Ama eşi çok komik bi paraya çalışıyor kendi de çalışmadığı için çok zor olacaktı yoksa onlarda istemezdi bide eltim tek çocuk hep kardeşi olsun istiyordu ama şuan değil yeri geliyor mama bez konusunda biz destek oluyoruz şimdi o bebeği doğursaydı ve bakamasaydı o zaman da günah olmayacakmıydı?