Fatmaysnn_ yapmadım ama ben de eğer tekrar hamile kalırsam bunu destekleyen bir doktor isterim. Fulya’da Yusuf Olgaç var. Bunu destekliyor. Suda doğum yaptırıyor. Normal doğuma çabalıyor. Sadece biraz pahalı sanırım belki atıyorum belli bir aydan sonra ona geçebilirim diye düşündüm o yüzden.
Tabi Allah kısmet ederse :)