Bugün doktora gittik 1,5 aylık oğlum. Kaka yaparken sürekli ıkınma, kakasında pütürtüler ve huzursuzluk vardı. Alerji doktoru yumurta süt ürünlerni 10 gün kes dedi. 10 gün sonra test yapılacak. Bu süreçte neler yediniz? Herşeyin içinde var sanki nasıl besleneceğim şaşırdım. Çok üzülüyorum