Kızlar emzirirken saçını boyatan var mı? Oğlum tam 5 aylık saçımı boyatmak istiyorum ama süte geçme ihtimali var diye ikilemde kaldım. Saç boyası kesin süte geçiyor mu acaba? Bilenler var mı? Çevremdeki bazı anneler ben emzirirken boyattım bebeğime bir şey olmadı diyor ama eğer kimyasallar anne sütünden bebeğe geçiyorsa, bunun etkileri zamanla belli olur diye düşünüyorum. Çok ikilemdeyim. Bir yandan çok fazla saçımı boyatmak istiyorum diğer yandan da bilmiyorum vicdanen rahat hissetmiyorum sanki. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?