Merhaba annelerım bebegım zaturre teşhısı koyuldu 2 yasında . Doktor tedaviye başaladı . Ama sızlerden kınusmak ıstıyorum bu durumu yaşayan oldumu? Nasıl atlattınız . Tam gecıyormu efendım? Bebegım cok cok gozlerını ovuyor. Cok zayıfladı( cok uzgunum . Bur onerısı olan varmı