sedatatlas bence bir hipp te deneyin derim benim beneğimin reflüsü var sürekli kusan bir bebek ona rağmen hipp iyi gaz falan pek yaşamadık hatta beni emerken daha çok gaz problemi oluyor sanırım yediklerimden dikkatte ediyorum ama bu sütümüz neden azalıyor acaba bende kendimi sağıyorum gelmediğini hissettiğimde bazen gerçekten hiç çıkmıyor hep akşamları azalma oluyor