konubebek canm benm oğlum da şuan 30 aylık etrdmzda aile yok araba yok çocuk yok akraba yok hep evdeyz eşim izinli olunca oğlumuuzu götürebiliyoruz bıyerelere
Çok şükür herşeyi anlar yapar getirir eder vs… Dediğim herşeyi anlamlı anlamsz söylemeye çalşr cümle yok ama sadece ben diyorum ki anne gel, baba hadi gel gbı cümleler söyledğimde söler
Kreş verme durumum da şuan yok sıkşğz erkek bebekler geç konuşr derler bilmiyorum endişe ediyorum daha küçükken babası telefn alıştırdı ama ben baya kısıtladım