İyi akşamlar kızım 4 aylık ve 4 gündür büyük idrarını yapmıyor aile hekimine sorduk bugün fitil olur mu diye olumsuz baktı duphalac şurup vermişti daha önce onu kullanın zeytin yağı falan karnına masaj yapın dedi sürekli olarak yapıyoruz zaten bunları sizce başka ne yapabilirim