uykumvarasko Bebitom 9 aylık oldu doğduğundan beri yüzüstü yatırmadım hiç korkumdan 2 gündür ben düz yatırıyorum dönüyor yüzüstü uyuyor ikidebir düzeltmekten uykusunu kaçırıyorum artık büyüdü sizce hala boğulma tehlikesi varmı yüzüstü yatarsa
ayaraz Benim kızım hep öyle uyur 7 aylık hiç bir sorun yaşamadık şükür daha rahat oluyor öyle uyuduğunda uzun uyuyor bide
uykumvarasko ayaraz evet dün bende yatarken yanındaydım ilk defa gündüz uykusu 1 saati geçti ama devamlı başında nöbet tutmak istemiyorum 😅
zlyhakbr doğumdan itibaren sadece yüzüstü yatırdım yani kafa şekli bile çok güzel oldu şuan 6 aylığız 4 aylık bıraktı yüzüstünü şimdi de yine dönmeye başladı