birbebekbiranne_ 8200 doktor bu ay az almış dedi 500gr 5 aylığız ek gıdaya 6. Ay gecelım dedi çelişkiyi anlamadım normal mi kıyas için demiyorum 3680dogdu bebegım ve süt sağmam lazım aslında ise başlayacağım 3 ay sonra stres yaptım
livanurvealpinannesi61 birbebekbiranne_ ayda 500 gr gayet iyi artık kilo alımı azalır yavaşlar normal almış az değil
incinmissindedii birbebekbiranne_ bence normal zaten bu aylarda kilo alımı biraz daha yavaş gidiyomuş. Bizde 3 hafta önce 8 kiloydu şimdi kendimle tartınca 9 kilo çıkıyo. Ama bazı bebişler 10 11 kilo arası yani her bebek farklıdır 🥰sizinkinin de kilosu çok iyi bence 🥰
birbebekbiranne_ livanurvealpinannesi61 sünnet oldu ondan azalmıştır dedi banada doktor kafamı karıştırdı çok
incinmissindedii birbebekbiranne_ onu bilmiyorum hiç bak sünnet olunca kilo alımı yavaş mı oluyo o ki bizde sünnet yaptırcaz yakın zaman da ondan sordum 🥰
birbebekbiranne_ Egtzcn daha önce başka doktora gidiyorduk memnun kalmadık hiç başka doktor yok yasadıfmız yerde poliklinik olarak var ona da bütçemiz aşıyor
birbebekbiranne_ incinmissindedii bilmiyorum ben dişi yer yapmış cok hızursuz dedim pipisine hep bakıyor her kontrolde sünnet olduğu ıcındır dedi dişide yer yapmış gerçekten ve bebegım eskisi gibi değil dikkati hemen dağılıyor sese ışığa duraksıyor emerken ve oynamak istiyor odağı da açıldı o yüzden de olabilir bilemedim valla
incinmissindedii birbebekbiranne_ olabilir. Bizde de öyle şuan. Mama veriyorum biberonla bazen içerken ağlıyo dudaklarını büzüp buu buu diye tükürük yapıyo. Bu ara bizde dişten huysusuz