Ocean kullanıyorduk. Birkaç ay önce zade Vital aldım ama bu 400-600lük değerlerini bilmiyordum. Aldığım 1000lik miş. Birkaç ay onu icirdim çocuğa bilmeden. Sonradan öğrenip bıraktık. Ocean 400 aldım tekrardan.
Fazla alması bir yan etki yapar mı ? Şuan d vitamini kullanmaya devam etmeli miyim, yoksa bir süre ara mi versem ?