Kızlar merhaba 8 aylık sünnet oldu, durumu ise bugün 11 gün oldu dikiş ipleri düşmeye başladi yavaş yavaş iyileşiyor , sorum şu karton bardak koyuyorum ilk günden beri kaç gün daha koyayım , kremi kaç gün daha süreyim , karton bardak alerji yapmış biraz küçük küçük sivilce çıkmaya başladı yapışma vs olur mu artık . Bundan sonra geriye çekme işlemi varmış tamamen iyileşince yapacam ama ne kadar yaptınız siz , cevaplayanlar teşekkür ederim💖