Kızlar 2,5 aylık bebeğim. Bebeğimi 1 ay sadece full emzirdim sonrası hem mama hem emzirme yapıyorum. Ama 1 hafta öncesine kadar göğsüm hep sertleşiyordu süt dolumu olduğu an hafif bi göğüste ağrı hissederdim anlıyordum süt dolduğunu ama şimdi yumuşacık neden ? Süt var yine emziriyorum sağıyorum varmı diye bi tık azalmış gibi ama napmam lazım yediklerimde hep aynı yardım edin