Ateşi yok hiç grip gibi burnu falan tıkalı uyurken horluyor falan genız etmizde var yoğurt falan yediriyorum sarımsaklı ateşi yok yınede götürmem lazım mı doktora sürekli antibiyotik iki hafta önce kullandık daha keyfide yerinde sadece uyurken nefes alması falan zor oluyor