seboss35 bizim azılar daha çıkmadı.Sadece köfte ve makarna yiyor.Ee bu cocuk her gün her öğün bunu mu yicek ? Kuruyemiş,bade üzüm kurudut bunları sever ben istahı kapanmasın diye bunlarıda vermıyorum ki yemek yesin.Doktora kı gitsem zayıfladı cocugum ama bu dönemde birde boyu uzadı bilmiyorum büyüme atagındamıyız