47lina Kizlar 1 aydir sütümde cok azalma var bebegim 4aylik acaba böylemi kalacak nasil artirabilrim ? Böyle bi durumu yasiyan varmi?
GonulAyd 47lina azalma oldugunu zannetmiyorum. Gerci annesi olarak en iyi sen bilirsin ama artık mideleri büyüdü daha fazlasını istiyorlar. Bol bol emzirdiginde o kadar cok artıyorki. Ve uyku stres olmayınca rahatlıyor insan bence.
Sseval 47lina boza, cennet hurması, taze fasulye, yumurta , et bana en çok süt yapanlardan deneyin isterseniz
cocomelon 47lina 4 bucuk aylığız aynısı resmen yok yani ha kesildi ha kesilecek mama kullanıyorum 1 aydır 6 aya kadar anne sütü kullanamadım üzgünüm ama bir damlada olsa içti rabbim anne sütünde ne kadar rızık nasip vermişse odur 😞 üzülme sende
Ibooya 47lina canim bende 3 ayligim bende senin gibiydim korktum kesilecek diye geceleri dolan göğüslerim dolmaz sertleşmez oldu hep bos geliyordu bana sanki ha kesildi ha kesilecek.herseyide yapmistim lakin helva yiyene kadar.esim tahinli helva alivermis ondan yedim bi guzel süt yaptiki gormen lazim her emzirme sonrasi agzima atarim arkasindan bol suyu mu içerim.insallh sende faydasini gorursun canim.
47lina GonulAyd Canım baya aZaldı sağıp baktım meme reddi yaşıyorum resmen 1bucuk aydır adam akıllı emzirmedim hep stres o yüzden baya azaldı ne yapacağımı bilmiyorum tek ümidim gene bebeğimi emzirebilmek 😢
GonulAyd 47lina olsun dene mutlkaa internetten videolara bak. Mesela bebeklerde meme reddi dönemlerinde genelde bazı anneler memenin yönünü cevirerek veriyormus bebek geri alıyormus denemekte fayda var bence.vazgecme pes etme bize pes etmek yakısmaz anneyiz biz 😍
Tunannannesi Ben rezene anason ve ısırgan tohumunun çok faydasını gördüm istersen deneyebilirsin. Birer tatlı kaşığı koyup hepsinden demliyosunuz. Günde 2 fincan içiyorum. Hem gaz gideriyor hem de süt artırıcı. Börülce de çok iyi geliyormuş. Bir de günde 3-4 litre su içiyorum.