ayse74fe genelde bexsero için ağır derler hatta bexseronun her dozunu yapar yapmaz bizim doktor calpol vermişti, dört saat sonrasında da yenileyin demişti. Nimenrix çok rahat geçirdi ama benim kızımda alı yan etkileri genel olarak çıkmadı, bexseroda bile Max 37 görmüştü, calpol sonrası 35lere falan düşmüştü. Bir tek ilk doz grip aşısı da 38leri geçen ateş tepkisi verdi, hepimiz çok şaşırmıştık. Ama dediğim gibi nimenrix genelde yaygın ve ağır yan etkileri olan menenjit aşısı diye geçmez bexsero ile karşılaştırınca.
Bexseroyu bizim doktorumuz 2. Ve 4. Ayda yaptı (rotarix ile aynı günde) ama nimenrixi 7. Ayda planlamıştı lakin deprem sonrası artan vakalar sebebi ile 5. Aya çekti, ikinci dozunu 7. Ayında yaptırdım 13 aydan sınra ikisinin birden 3. Dozları olacak. Doktoru aynı gün yapmayalım dedi.