sze_ Merhaba ben acı ekşi çok seviyorum ve diğer türlü yemek vs fazla yiyemiyorum çocuğum 30 günlük yesem mi diye düşündüm
Begm_i sze_ bu konuda bi deney yapılmış, anneler acı yemiş sütlerin tadına babalar bakmış, acı süte geçmiyormuş 🙏 instada bebek.uzmani Tülin ebenin paylaşımı var konuyla alakalı.
Elif1997 sze_ ben herşeyi yedim bsy olmadı . Instagram da doktor yediklermizn çocuğa gaz olarak geçmediğini söyledi sdce süt vs alerjiler etki edermiş . Ben acı çok severim sabahları bile yerim 😁
atesarp sze_ ben bir sefer yedim acı biber yedim o günün ertesine bebegimin kakasinda hem yeşil parcacik hem kan vardı doktora götürdüm degisik bisey yedinmi dediginde acı biber dedim o yapmistir dedi tahlillerde temiz cikti birdaha yemedim ve bu sorunu yasamadim çok sükür bebekten bebege degisiyor demek ki