Bebeğim 9.5 aylık uyurken korkuyor. Bu aralar aşırı huzursuz asla uyumak istemiyor ağlanıyor. Uyumadığı zamanda aynı şekilde. Yemek yemeyi çok severdi artık zorla ağzına sokuyorum yemeği. Ağzına almadan ekşi bişey yemiş gibi titriyor. Aynı durumu yaşayan var mı