Kizlar 6 gün önce ikinci sezeryanimi oldum 98 kilodaym yani göbegm baya var yinede dikkat ettim iyiym cok bi agrim yok ayaga kalk oturda biraz zorlaniyorm sadece sol göbek kismimda elleyip bastrdgmda sanki bi sislik var gibi ve sadece orasi agri yapiyo bazen bicak saplanmasi gibi bazen gaz sancisi.gibi bide göbegm cok dikisimin üstünde o yüzden asiiri terliyor sürekli sargi beziyle kuru tutmaya calisiyorm ama dikisin sag tarafnda iki damla.gibi kan gibi leke oluyor bazende bezde hic iz yok yarin konrtolum var ama yinede korkuyorm sormak istedm bilgisi olan varss sevinirim