happyanneee Ben oğlumu yazın alıştırdım.Şansa yazlıktaydık gündüzleri çıkardım söylemesini istedim bazen söyledi bazen altına yaptı.Geceleri külot bezini taktım ama ona normal külot giydiriyorum sanıyordu 1 hafta da gece kullandım işetip yatırıyordum 2 saat sonra bir daha kaldırıyordum.Sabaha kadar tuttuğunu da gördükten sonra gece de bezi kaldırdım.Yani gündüze geceye tam anlamıyla alışması 10 günümüzü buldu.Şuan 3 yaş 2 aylık benimki de.Fazla beklemek de istemedim kışın yapmak daha zor olurdu.Diğer çocuklarda bez takmadığı için yazlıkta onları görünce de heveslenmişti öyle şansım yaver gitti.