Kızlar merhaba 26 aylık oğlum var son 7-8 aydır bir huy edindi hastalandığı zaman yemeyi içmeyi kesiyor. Yani şu şekilde ishal kusmaya yakalanmıştı 8-9 ay önce 1 hafta boyunca yemek yemedi 2-3 ay önce el ayak hastalığına yakalandı yine 6 gün boyunca yemek yemedi hatta post açmıştım su bile içmiyor diye şimdi cuma cumartesi ateşlendi bir yine yememeye başladı bugün 4.gün ama nasıl yemiyor biliyormusunuz su bile içmiyor normalde vermem abur cubur bile yemiyor sadece çok az meyve suyu içiyor yani demek istediğim hastalığı bitiyor yemek yemeye başlaması 2 haftayı buluyor böylede aç olduğu için sinirli ve huzursuz oluyor ne yapacağımı bilmiyorum artık . Yemek yapıyorum 2-3 çeşit hepsi çöp oluyor tadına baksa belki sevecek bakmıyor bile kendi yesin diyorum önüne makarna vs koyuyorum yok anam yok