Erkin_ Bir aylik olduk bu gün dr kontrolünee gittik sarligimiz vardi hala gecmemisti 2. Hafta kontrole gittigimizde ance duser demisti hala vardi bacaklarinda yok demişti bende 2 haftadir gecmedi diye gitmedim ihmal mi ettim normal mi vicdanim cok rahatsiz
bisorunmuvar Erkin_ bizim 2 buçuk ay sürmüştü sarılığımız 15 günden fazla süren sarılığa uzamış sarılık denir belli tahliller yapıldıktan sonra 3 aya kadar sürebilir zararsızdır
Emir_mom Erkin_ Bebeğimde 4 aylık olana kadar geçmemişti sarılığımız.Doktorumuzda uzamış sarılık sorun yok sık sık emzirin idrarla atsın demişti.