barisinannesi35 tabiki normal, ilk 40 gün geceleri 3 saat gündüzleri 2 aaati geçmeyecek şekilde emzirdim. Daha sonra yavaş yavaş geceleri saati arttırsım. 3 aylığız şuan istediği zaman uyanıyor emziriyorum.
Ama mutlaka ilk 40 gün uyandırmak lazım . Biz az çekmedik ben memeyi ağzına sokardım eşim ayaklarını ıslak mendille ıslatırdı uyansın diye