Elifnr yok işte 11 kadar uyumasıda sıkıntı sabah ne olursa olsun uyusa bile zorla kaldırman lazım 7 de sonra 9.30 gibi uyutup 11 gibi kaldırman lazım bu şekilde yapmazsan gece zombi olur bebeğin. 11 de kendi uykusu hafifleyince kalktıgı için dinlenmiş kalkıyo ve gecede o yüzden uyumak istemiyor dene bunu sabah 7 kalkış 9.30 yatış. 11 kalkış 14 yatış 14.45 kalkış 16.30 yatış 17 kalkış 19.30 yatış 23.00 kaldırıp emzirip uykusu açılmadan geri yatırma sonra sabah 7 kalkış inşallah