Kızlar bebeğim 4 aylık ve geceleri çok sıkıntılı durmadan ağlıyor gündüz bu kadar yapmıyo ama gece oldumu yıkıyo ortalığı susmuyo uyumuyo emmiyo emmek İstemiyo, tam uyuttum diyorum çığlık çığlığa kalkıyor dalamıyor. Alt damaktan iki tane diş kabarmış.Diş çıkarma sancısı mı 4.ay atağı mı bilmiyorum kafayı yicem bi önerisi olan var mı nasıl uyur nasıl uykuya dalar sallıyorum yok meme de uyumuyo kucakta uyumuyo hep ağlıyo bu süreç çok zor geçiyor