Kızlar 1 haftadır hastayım salgına yakalandım bu günlerde biraz toparlamaya başladım ve dün akşam sağ göğsümde biraz sertlik farkettim dokunduğumda yada sıktığımda acıyor süt kalmış olamaz çünkü sürekli emiyor kızım endişe etmelimiyim bilmiyorum bi bilginiz varsa söyleyebilirmisiniz bu arada sıcak suyun altında sabunlayıp masaj yaptım sıcak havlu koydum ama etki etmedi