tugbayagcii Kızlar 2 ay önce sezeryan oldum geçen ay çok kanamam oldu bu ay daha hasta olmadım ara ara karnıma ağrılar giriyor ama daha olmadım birde afedersiniz 1 2 hafta önce sümüksü yapışkan uzayan bir akıntım oldu. Sezeryan sonrası normal mi