Kızlar 2 haftaya ek gıdaya başlıyorouz. Bikaç doktordan dinlediğim, bebeğinizi sofrada bulundurun sizi yerken izlesin harkeerlerinizi falan diyolar. Bizde 1 hafta yaptık ama kızım bize çok dikkatli bakıyo ve yalanıyo kıyamadık kestik canı çekiyo olabilir mi hatta öyle tribe girdikki yanında bişey yemiyoruz 😂😂😂