Bebeğim 5 gün sonra tam 4 aylık olacak. Bir süredir emerken dışarıya karşı çok duyarlı ses duyar duymaz memeden kafasını çekip etrafa bakınıyo. Ses yoksa bile memeden ayrılıp yüzüme bakıp gülüp tekrar memeyi tutuyo kısır döngü gibi devam ediyo. Genelde sakin ortamlarda emzirmeye çalışıyorum bu yüzden ama nereye kadar tabi. Memedeyken hareket etmeye bile çekinir oldum ki tutmuşken bırakmasın diye. Doyuyomu doymuyo mu endişeliyim var mı bi çaresi, aç olsa yinede bırakıp bakınır mı? Sizde durumlar nasıl?