Noname21 Valla ben yaprak arıyorum marketten aldıklarım hep kart İnstagramda bu sayfa çıktı karşıma salça ve yaprak almak istiyorum burdan alan var mı acaba
Noname21 Yasmin0910 aldım beğenmedim ya sarılı aldım hatta ne pişti ne başka birşey oldu olduğu gibi çöpe gitti sonra gizemin bahçesi nden sipariş ettim o bir tık daha iyiydi ama o da karttı Daha almam herhalde Yazın bol bol kendim yapacağım