Ozgedgdu
8ay 19 günlüğüz hiç anne sütü almadı
serüvenimiz 7 de başlıyor mama içiyor oyalanıyor biraz (humana kullanıyoruz Doğumdan itibaren) 9 da uyuyor yarım saat sonra uyanıyor her gün olmasana iki günde bir kahvaltı şeklini değiştiriyorum sabahları yumurta sarısı kahvaltılıklardan ıhlamur bazen bisküvi peynir pekmez karışımı rezene bazen yeşil soğanlı omlet ıhlamur şeklinde
öğlen özellikle ona yaptığımız yemek yoksa bizim yemeklerden artık tuzsuz ve baharatsız pişiyorlar çünkü 😂
ona kereviz ıspanak t.fasulye makarna erişte brokoli karnabahar vb yemekler ilikli kemik suyu ile yapıyorum
bu Araf’a bağışıklık kazansın diye hazır sebze karışımları var onlardan da veriyorum ara öğünlerde
4 gibi ev yoğurdu kendimiz yapıyoruz
akşamda aynı şekilde yemeği varsa yiyor yoksa bizle birlikte
10 gibi yatırıyorum 10:30 u da bulabiliyor. Mama içiyor