Benim kızımda 4 ay 1 günlük prematüre bebek. 6 kg şuan. Bizde başladık anne sütü asla almadı hep mama ile beslendi. 6 ay ek gıda istememelerinin sebebi anne sütünün mucizesi. Her bebek içse keşke. Ama maalesef mamaya mecbur kalan anneler için bebek ağzında bazı şeyleri çevirip yutkunmaya başladığı zaman yiyeceği besinlerin vitamini emin olun mamadan daha faydalı. Ben kendim probiyotik yoğurt yapmıştım onu yedirdim. Kabak havuç püresi vermedim. Çorba yapıyorum günlük sadece 1 öğün azda olsa çorba içiyor. Muz çilek domates portakal mandalina emiyor. Dişleri kaşınınca salatalık veriyorum orda biraz oyalanıyor. En iyisini siz bilirsiniz anne olan sizsiniz inşallah sever minik herşeyi benim kızım herşeyi yemek istiyor 😃