Arkadaşlar merhaba oğlum 1 buçuk aylık gaz sancısı çekiyor emmek istiyor ememiyor aç kalıyor ağlıyor sürekli denemediğim ilaç kalmadı Nurse Harveys, Zinco, Sab Simplex hepsini kullandım ama yoruldum artık ne zaman bitecek bilmiyorum tükendim o kıvranıp ağladıkça bende ağlıyorum masaj yapıyorum sıcak su torbası hiç bir şey fayda etmiyor dün sancısı geldi bir anda içtiği de boğazına kaçtı boğuluyordu zor kendine getirdim elim kolum bağlandı elimden hiç bir şey gelmiyor