fatosglr35 Güzel anneler biberon konusunda lütfen bana akıl verin fiyat hiçççç önemli değil en iyisi olsun yeter benim için bebeğim için CAM Biberon mu alsam yoksa PLASTİK mi ? Ve birde en iyi marka hangisi ?
Umutveannesi fatosglr35 plastikler koku bırakıyor illaki ben o yüzden cam kullanıyorum wee baby kullanıyoruz fiyat olarakta uygun olduğu için kırıldıkça yenisini alıyorum. Avent genelde tavsiye ediliyor ama fiyatları çok uçuk. Ablamda avent cam kullanıyordu baktı sürekli kırılıyor pahalı da plastik olanına geçti oda
Zlhaanne fatosglr35 Chicco dan başkasını tutmadı benim sıpa ilk bebeklik dönemlerinde cam kullandım şimdi yaşında plastiğine geçtim ama plastik bile hijyenik onların ya
kimbumadam fatosglr35 ay ilk defa içime sine sine önericem fiyat sorun değil dedin diye Comotomo al şahane
Iremylcnkya07 fatosglr35 Nuk var bende memnunum ben birde MAM marka kullanıyorum ama yurt dışı ürünü o da güzel bakmak istersen eğer
brsnn Philips avent kullandım ben, hâlâ da devam ediyorum bir sorun yok gayet iyi. Ama numaraları var araştırıp alın. 1,2,3 diye gidiyor.