Niki 19-20-21 arası değişiyor. Petekleri ben akşam 10 da kapatırım ki hava ısısı geçsin diye. Biz ailecek sıcak sevmiyoruz maalesef. Kızıma normal pijama giydiririm bu arada. Togg tulum hiç almadım. Hatta bi ayrıntı daha. Ben doğumdan beri çok bunalıyorum gece kalkıp odanın camını açıyorum 2 dk havalandırıyorum. Hepimiz aynı odada uyuyoruz. Kimse hasta olmadı. Ama kişiden kişiye değişir.