ikiprensannesi53_ arkadaşın yazdığı fiyat hakkında bir yorum yapmicam ama bu dediğiniz yanlış haksız kazanç konusu yani. Züccaciyeye de çalıştım ve bir çok ürün alıyorsunuz bekliyorsunuz ve zam oldukça zam koyup satıyorsunuz paranız degerlenmis oluyor onların yaptığı da mı haksız kazanç. sıfır ürünü alıp kenara koyup atıyorum 3 ay bekletip güncel fiyattan satmak ticaret oluyor. Altın alıp kenara koyup artmasını beklemek gibi ☺️ bu konuyla alakasız oldu ama yazdığınız yorum doğru değil.