nanelisekerr_ Kullanan var mı memnun musunuz ? Bir zararı var mıdır. Bebeğim meme tutmuyor sağiyorum manulle de yavaş oluyor.
fizikcianne nanelisekerr_ kiwiden çok memnunum. Sakın dünya para verme diğerlerine. Hatta günde 6 kez çalıstıyorum sen düşün hiçbir şey olmadı kaç aydır. Çünkü bebeğim memeden içmiyor sağıp veriyorum. O kadar sağıma ihtiyacım varken gidip bunu aldım iyi ki de bunu almışım
irva nanelisekerr_ Ben doğum yaptığımda o çok iyi diye önerdikleri pahalı olan ürünü almıştım ama güzel de çıkmadı.Sonra kiwi aldım gayet iyiydi.
nanelisekerr_ fizikcianne ya teşekkürler. Sütü azaltıyor demiş bazısı ama alacağım ben yoruldum Manuel ve mama vermekten.