Birkaç gün önce post açmıştım eşim influenza oldu diye bugün bebeğime de geçtiğini testte öğrendik ve el ağız da çıktı boğazda şuanda ama nerden nasıl kaptı bilmiyorum. Haftalardır evdeyiz her şeyi ağzına sokuyor diye yıkıyorum temiz tutuyorum. Hep öğrencilerimden duyardım ama başıma ilk defa geliyor. :( iştahı komple kesilirse yatış alacağız başına gelen var mı