Merhaba kızım 20 aylık anne sütünden ayırmak istiyorum artık çevremden birşey duydum doğrumu bilmiyorum sütü bıraktırırken doktor bi ilaç veriyormuş buda mastit olmayı göğüste oluşan ağrıyı önlüyormuş süt bezlerini küçültüyormuş siz neler yaptınız süreç nasıl ilerle çok korkuyorum bebeğim zaten huysuz ve çok ağlıyor birde memeden ayırırsam daha fazla ağlamasından huysuz olmasından korkuyorum tecrübelerinizi paylaşırmısınız 🙏🏻